۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۸۳۵۱۶
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

دسیسه دشمن در سایه مقاومت خنثی می شود| اربعین اتحاد مسلمین را به رخ دشمن می کشد

نماینده ولی فقیه در لرستان به حضور همیشگی مردم انقلابی در صحنه اشاره کرد و گفت: دسیسه های دشمن در سایه ایستادگی و مقاومت خنثی می شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های این هفته نماز جمعه این هفته از پیاده روی اربعین به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی جهان یاد کرد و گفت: امروز پیاده روی اربعین به دل دشمنان ترس انداخته است.

وی افزود: پیاده روی اربعین موجب اقتدار و اتحاد برای جهان اسلام شده است و ان شاءالله این حرکت ادامه می یابد تا زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه ابتدا باید امام حسین(ع) جهانی شود تا حکومت جهانی فرزندش تحقق یابد، خاطرنشان کرد: در منابع دینی ما فقط برای امام حسین(ع) اربعین تعیین شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه علت اینکه اربعین فقط برای امام حسین(ع) تعیین شده است، عنوان داشت: علت این امر احتمال دارد به خاطر جنبه های دینی و سیاسی باشد.

زنده بودن هدف امام حسین پیام اربعین است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه جنبه دینی برای این است که امام حسین(ع) با شهادت خود دین را زنده کرد، اظهار داشت: جنبه سیاسی اربعین نیز از این جهت است که روز اربعین روز مقابله و رسوا کردن دشمنان خدا است.

وی زنده بودن هدف امام حسین(ع) را پیام اربعین خواند و گفت: پیاده روی اربعین موجب تقویت روحیه انقلابی و مبارزه با ظلم و ستم بوده و روز رسوایی استکبار جهانی است.

دانش آموزان بسیجی زمینه ساز پیشرفت آینده نظام هستند

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به هشت آبان و روز دانش آموز خاطرنشان کرد: نوجوانان بسیجی امروز ما پرچم داران آینده نظام اسلامی و زمینه ساز پیشرفت آینده نظام اسلامی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مباحث پیرامون ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: ۴۰ سال ایستادگی ملت ایران، پیروزی و موفقیت در طول این سال ها مایه افتخار است.

حضور مردم در صحنه های انقلاب موجب شکست دشمن بوده است

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: چهل سال توطئه آمریکا و شکست پی در پی او را باید یادآور شویم و همه این سال ها و توطئه های دشمنان برای ما درس است، دسیسه های دشمن در سایه ایستادگی و مقاومت خنثی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به حضور همیشه در صحنه مردم انقلابی اشاره و خاطرنشان کرد: شعار مردم و حضور مردم در صحنه موجب ناکامی آمریکا است./9451/پ۲۰۲/ق

 

ارسال نظرات